Kızlar bugün doktora gittim yumurta gelişseydi 3. Çatlatma iğnemi olacaktm ama sadece 1 tane gelişmiş o da çok büyümüş içi boş dedi 4 5 ay serbest bıraktı tedavisiz hamile kalcaksın eminim dedi ama ben hiç ihtimal vermiyorum kendiliğinden olcağına çok üzülüyorum napıcam ben bu süreçte nasıl sabredicem