gizemm54 Noname9492 doktorunuz tahminde bulunmadı mı bana da 11+3 de kız gibi duruyor dedi inşallah değişmez 🥰
Annelikmghb Noname9492 ben burda cok sordum hep erkek dediler sonuc kız doktorumda 17 haftaya kadar soylemedi. Yani pek inanmıyorum.
Noname9492 defnevedoruk yaaaa inşallah bi oğlum var🥲 ama pipi var gibi geliyor başka bacak arasının fotosunda bakalım
Noname9492 gizemm54 ya ben inatla sordum kıza dönecek gibi dedi ama bacak arasının fotosu var bayağı çıkıntılı o beni şüphelendirdi 15 16. Haftadan önce söylemem dedi
Aynurbult gizemm54 Değişebilir bana da kıza benziyor dedi iki doktorum ama erkek olduğunu öğrendik sonrasında. Rabbim kalbinize göre versin inşallah.🙏🏼
ikibaloglanannesi Noname9492 bende 15 haftaligim ikinci bebiş bizimde oğlumuz var inanın bende öyleyim hala öğrenemedik ya pipi görüyorum ışığa falan tutuyorum 😅😅
Noname9492 Annelikmghb kız mı istiyorsunuz banada genelde hep erkek dediler özellikle o çok bilen isimler😀
Annelikmghb Noname9492 ben kız hissediyordum burdan ultfason resimlerjne hep erkek dediler sonuc 3 doktor kız dedi 😊
Noname9492 ikibaloglanannesi kafayı bozduk pipilerle😀 bu sene herkes erkek annesi oluyor 2 erkek olmak çılgınca olacak bakalım😅
ikibaloglanannesi Noname9492 bende pipi gözükmüyor ama ben eminim orada pipi var pazartesi randavu aldım merak ediyorum😅 Çikolata yiyip gitmem lazım 😅😅