24 haftalığım 17 haftadan beri sağ elimde hissizlik ve ağrıyla yaşıyorum. Sinir sıkışması çıktı aynı şekilde. Doktorum atel kullanmamı söyledi, bir de birkaç egzersiz verdi onlarla devam ediyorum artı olarak da magnezyum kullanıyorum.. hafifledi ama asla geçmiyor güçsüz ve hep uyuşuk
Aylinsylmz