mervedmrcn -Eda 26. Haftamda kontrole gittiğimde benimde bebeğim dönmüştü rahim ağzı kapalı olduğu için doktorum sıkıntı olmaz demişti bu cuma tekrar kontrolüm var 28. haftadayım bakalım şimdi ne pozisyonda ☺️
-Eda mervedmrcn benimde bebek dönmüş dedi bir nevi sevindim sıkıntı yok dedi3 hafta sonra tekrar çağırdı
-Eda mervedmrcn mervedmrcn olduğu yerde kalsınlar ya normal doğum istiyorum arkadaşımın 28.haftada dönmemiş diye çok endişelenmişti
mervedmrcn -Eda kimisi erken dönüyor kimisi geç dönebiliyor doktor problem yok dediyse hiç sıkıntı yapmayın