Kızlar tüp bebek tedavisiyle kizimi 2 buçuk ay önce kucağıma aldım çok şükür sağlıklı, dünya tatlısı sari civcivim benim.. bence ne yaparsanız yapın nasibinizde varsa olucak, ben hiç kasmadim transferden sonra canım ne isterse yedim yatmadım gezdim tozdum çok şükür ilk dönemimizde tutulmuştu kızım bana