gul-vii Ayni haftada olanlar nasilsiniz ? Varmi dogum belirtileri ? Ahududu yapragi cayim ve Hurmam‘la yola devam ediyorum 😅 Nezaman dogurcaaazzzz 🥶🥶 [https://mutluresim.com/images/2024/11/04/1Dm2eQ.jpeg]
Ekincik gul-vii 38+2 🫣 Fena bir kalça,bel arası bir yere bıcak saplanma gibi bir durum var. Hareket edemiyorum desem yeridir😑 yarın kontrole gidecegim bakalım🙄🙄
Wg12 gul-vii Vallahi Artk doğurmak istiyorum 37+4 Sancı falan yok Ananasda hurmada Herşey deniyorum Umarm Gelir Biran önce İçimden bi ses Çok gecikicek diyor 😁
gul-vii Ekincik ayyy o bicaklar hic cikmiyor sanki 😂 Bende haraket edemiyorum diyebilirim ama yerimdede duramiyorum heran doguma gidebilirim diye hep bi biyerleri toparlama derdindeyim sonrada belim tutuluo kaliyorum oldugum yerde 😭😭
Ekincik gul-vii kesinlikle ben de🫣 kendimi yormayacağım diye güne başlıyorum sonra şunu da yapayım bunu da yapayım derken günsonunda her yerim ağrıŕ halde oluyorum😑 38e kadar korkuyordum aman dogmasın diye simdi onu da atlatınca her an her sey olabilir modundayim🫣🫣
neslhnolck Bende bugün 38+0 oldum bacak arası kasılmalarım oluyor ara ara sizdede oluyor mu acaba çocuk aşağı inmiş iyice dedi bugün doktorum :)
Laurana07 38+3 üm ilk bebeğim dün akşam ilk kez duşta sancı hissettim sonra yalancıdır diye düşünerek yattım uyumuşum gece 3 de uyandığımda sancım kesilmişti şimdilik bu kadar başka herhangi bir belirti yok beklemedeyiz ☺️
Rabia902 38+4 dün gece baya hissettiren sancim vardi ama sabah geçmişti yürüyüşe devam ediyorum bakalim çok bekletmez inşallah
melike180423 38+4 ne gece ne gunduz uyuyamiyorum yalanci sancilarim oluyor halsizlik yorgunluk derken kolumu kaldiracak halim yok artik dogurmak istiyorum🥲
Aea6141 38+2 benim de aşağa doğru çok baskı var bugün iğne batması gibi de oluyor birde sağ bacağımın kasık tarafı ağrıyor anlamadım sancı mı oluyor ne oluyo 🤭 Rabbim hepimizin bebişlerini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰