Kubra4200 Anneler beşik arayışındayım, park beşik mi yoksa ahşap mı almalıyım karar veremedim, daha bebek odası planlamadım onu ilerleyen zamanda düşünüyorum. Önerdiğiniz marka ve ürünler varmı? Bebeğimin eşyalarını koymak için şimdilik şifonyer almayı düşünüyorum bir de..
Patito__ Kubra4200 Daha anne olamadim ama burdan gordugum kadariyla kesinlikle anne yani park yatak Elele madre tavsiye ediliyordu. Birgun nasip olursa tercihim bu olacak.
Neferut Kubra4200 Ben ahşap tercih ettim. Çocuk odasına koydum orada yatağım da var rahat olur diye düşündüm
sacmalamakizim Kubra4200 İlk kızımda ahşap beşik kullandım, hiç kullanışlı olmadı kızım ona hiç alışamadı, +olarak hareket ettiremiyorsun o sabit kalıyor, 2.kızımda anne yanı park beşik aldık, bence bu daha kullanışlı olacak gibime geliyor.
Fatma011 Kubra4200 babycom 50×90 ahşap beşik kullandık 2.gebeliğim gene aynısını kurduk hem anne yanı hem yer kaplamıyor 2 yaşa kadar kullanılıyor daha sonra ben oda aldığım için bi problem yaşamadım çokta memnunum şuan kızım 3 yaşına girecek kendi odasında kendi yatağında yatıyor bebek doğduğu zaman da bir süre yanımda yatırıp ona da normal yatak alıp alıştıracağım 🥰
Gebelek Valla 3 beşik değiştirdim ilk oğlumda iki ahşap kullandım pertt oldular ses çıkardılar kaldoramıyordum bilmiyorum kullanışsızdı şuanda 2 senedir holmer kids park yatak kullanıyorum okadar memnumum ki istediğin yere taşı kaldır diğer çoöuğa tekrar aç kullan yıka sil mis gibi çok kullanıştı sallanabiliyor olması da ayrı güzel yani