cauuv1 doğum yakında olduysa ya da 1 yıl içindeyse adet düzensizliği normal kabul ediliyor ama baya olmuşsa bir sıkıntı olabilir o yüzden gitmekte fayda var .Hangi soru bilmiyorum ki , tabi
Ki sonuçta yumurtlama gününü bilmiyorsun belki geç belki bu aralar çok var uzun süreli adet görmeyip gebe kalan