leylos01 bu aralar hazırlayabilirsiniz ilk dogumumu aralığın başında yapmistim. Bebek icin
Bir 10lu hastane çıkışı
1 5li takım
1 battaniye
Birkaç tane bez
Islak mendil
Emzik,biberon
Anne için
2 tane pijama ya da lohusa takımı
Depend
Bir çift terlik
Bir tane sabahlık ya da ceket koymuştum ben pijama takımı haricinde yetmişti diğerleri
İstersen bir tane battaniye daha koyabilirsin normal doğum için yeter bence bazıları abartıyor sanki sezeryan olsada 1 hafta hastanede kalıyorlar😂