tecrubeliiannee Hasret18ayaz protrombin değeri sınır 14 benim 16 çıktı yani pıhtılaşma var biraz doktor hicbisey yapamam dedi ben de korkuyorum
Hasret18ayaz tecrubeliiannee ben testleri yaptırmadım ama tedbir amaçlı.basladi ilaçları tekrarlayan gebelik kayiplarim var 2 kimyasal 1 düşük 2 kürtajim