20 haftalık olduk kızlar ilk gebeliğim🫶🏻 16 da hissetmeye başladım ama bebek cok haraketli ve sert tekmeler atıyor kasılmalarım ve vajinadaki ağrılarım çok oluyor bide bebek sürekli aşağıda kasımlarımda yukarı cıkmıyor hep orda sağ kasıklarımda duruyor, bazen kitleniyorum. Doktora sorduğumda normal diyor ama sizce bu kadar kasılma sızı normal mi? sizde de oluyor mu?