Mucizem_34 23+5 devamm zaman hiç geçmiyor sanki Sizede öylemi neler yapıyorsunuz bu haftalarda alışveriş yapmaya başladınız mı ?
A14B05T Mucizem_34 24+2 deyim alışveriş yapıyorum hatta çoğu şeyini aldım çok heyecanlı ve sabırsız bir bekleyiş ama zaman çok hızlı akıp gidiyor gibi geliyor sağlıkla kavuşalım inşallah
Linatkgl Mucizem_34 23+1 ama doktor bir hafta önden gidiyor dedi zaman geçiyor ikinci kez sezaryan olacağım için tecrübeyi bildiğim için korkularım başladı
Nananan Mucizem_34 25+4 haftalık oldum bende alışverişe başladım ikinci çocuk olduğu için çok birşey almayacağim ztn puset örtüsü minder Emzirme yastığı Bı kaç tane daha zıbın ve alt üst takım Beşik kaldı sadece geri kalan kişisel bakım eşyalarıni son ayda Alicam
PinkBerryy Benim de Şubat başı aksine çok hızlı geçti 2.trimester 😅 Çoğu şeyini aldım sadece dolapla beşiği kaldı birkaç küçük ihtiyaçlarım ve kendime alacaklarım emzirme sütyeni, atleti, gecelik takımı falan..
Nisbaral PinkBerryy yenidoğan ve 0-3 ay olarak neler aldınız acaba kıyafet konusunda kafam çok karışıyor neyden ne kadar almalıyım
Mucizem_34 Nananan benimde ikinci çocuğum ama ilk çocuğumla arasında 9 sene olunca herşey sıfırdan başlıyoruz dün beşik aldık kurmadık daha son ayda kurmayı düşünüyoruz alışverişi nerden daha uygun nerede daha iyi onun araştırmasındayım halen