Rabiss006 Mavili1480 evet ya olsunda bizde tüm evrelerimizi birbirimizle paylasan kaderdaşlar olalım 🙏🏻🤩
Gulsenn-0 Ozgedgn1 benimde bat 14 ne belirtileriniz var? Ovülasyon testi yaptiniz mi kaç gün geçti. Benim Ovülasyonum 26 ekimde oldu belirtim yok ama halen bekliyorum bakalım
Uniicorn Gulsenn-0 bende 27 sinde fark ettim akıntımdan kaşık ağrım ve bel ağrım var belirti mi bilmiyorum ne zaman yumurtladım tam bilmiyorum ama 27 sinde akıntımdan fark ettim pcosluyum adetlerim aşırı düzensiz
busra2512 Mavili1480 hakkımızda hayırlısı ya olacak olduktan sonra olur. Nasibimiz de varsa bakalım 😀
vilanelle Mavili1480 ovulasyon testi şimdi yapsak ve silik çıksa hamilelik mi var demek oluyor? Ben de 13-14te adet bekliyorum
Mavili1480 vilanelle Koyu olunca oluyormuş canım ben öylesine denedim silik ama belirgindi direk gebelik yaparım 12 gün olunca
Qwert2211 Gizem1504 benimde bat 17 ama belirti için erke sanırım . Bende hıc belirti yok senın nasıl canım
Gizem1504 Qwert2211 erkendir daha canım uyku halim var aşırı 24ünden beri korunmuyorum düşük yaptım strese girip düşünmekte istemiyrm ama merak ediyrm haliyle