10+4 haftalık hamileyim 2 kaybım var bu 3. Gebeliğim günde 3 defa vajinal yoldan Protestan fitil kullanıyorum ama şu son 2-3 gündür akıntı içinde kan geliyor doktoruma yazdım bazı gebeler böyle durumlar yaşar artarsa bilgim olsun dedi ama aranızda bu durumu yaşayan oldu mu