Zuluss Kızlar doktordayım nst çok kötü dedi neden acaba bir şeyler ye yine gel dedi nst bağlan ağrım falan yok 32 haftalığım bebekte 2 kilo ultrasonda her şey iyi ama neden böyle sizdede böyle olan varmı sezeryanmı önerecek acaba
Minimalist03 Zuluss Ben de geçen girdim bebek hareket etmedi bi daha cekelim dediler doktorum gerek yok dedi gönderdi ama benım bebeğim aksamları uyanık gündüz uyur tok da gitmıstım
Tubakrgn000 Zuluss bugün nstye girdim hemşire siz soyup doymadığınızı anlayamıyorsunuz doydum diyen ama aç olan gebeler oluyor dedi sanırım o doyma hissi hepimizden uçup gidiyor ben çatlayacak gibi hissedene kdr yiyorum anca öyle diyorum doydum diye
Zuluss Tubakrgn000 evet bende bakıyorum tıka basa oldum doyma hissim olmasada gitmiyor yiyemiyorum o yüz bırakıyorum yemeyi