Gokturkmom_ dilanbaydemir12 Ben normalde Adetim hiç ağrısız olurum.Kasık ağrısı olduğu için kendimden şüphelenmiştim
Patito__ ikiiPrensensAnnesi canim adetinr on gun varmis daha cokcok erken Erken gebelik testleri bile 6 gün kalaya kadwr sonuc verior ve erken gebelik testlerinin yanlis ciktigini çok gördüm ben bnlra guvenmiyorum Adetinize iki kala falan nornal kaset test yapin veya adet bekleyin İnşallah hayirlisi olsun
FatmaB_ ikiiPrensensAnnesi canım prodictor early al testini baya güzel bi test ben onunla öğrendim. Aynı senin gibi hayalet çıktı testim 16.6 çıktı değerim
FatmaB_ GirlandBoy_Mom ya hemşire gün içinde de çıkabilir dedi ama doktor da yarın e nabıza düşer dedi. Hiç beklemek istemiyorum 😌
GirlandBoy_Mom FatmaB_ bende istemiyorum ama burdan lavabuatar a gittiği için sonuçlar gece veya sabah düşer
GirlandBoy_Mom FatmaB_ 11 ekim canım ben 5 6 gün kala öğrendim cuma günü cumartesi kan verdim bide bugün
FatmaB_ GirlandBoy_Mom benimde 2 Ekim. Cuma öğrendim cumartesi kan verdim inşallah güzel gelir değerlerimiz🐣
FatmaB_ GirlandBoy_Mom ben acil de vericem diğerini bu kadar beklemeyim bari. Bir de haftaiçi grev mi ne varmış sanırım çalışmıcaklar öyle bir şey dedi doktor
GirlandBoy_Mom FatmaB_ hmm bilmiyorum ki canım öyleyse iyikide bugün vermişim ozaman 😅 ben daha kan vermicem Doktorum gerek yok kendini o psikolojiye sokma hamileliğini güzel geçir dedi
ikiiPrensensAnnesi Ama her markadan vermişim ve kaçtane oldu yalancı pozitif veriyolar ilk defa başıma geliyo r marka tek olsa anlarm dger markalarda yalancı pozitif veriyo ve olsam bile güvenmicm galiba artk
GirlandBoy_Mom FatmaB_ canım bende pazartesi kan vermiştim ya hatırlarsın beni konuşmuştuk senle benimde 70 e yükselmiş beta çok şükür 🥰🌸