Kızlar 27. Haftadayım, pelvik kas mı tam neresi bilemiyorum ama yürüdükçe hareket ettikçe oturup kalkarken çok ağrım var içeri kemiklerde sanki tam tarif edemiyorum. Bu durumu yaşayan var mı doktora gitmeli miyim yoksa gelişmeye bağlı bir ağrı mıdır 😞