semazkcblc Kızlar merhaba 31+0 günlük hamileyim. Bugün sabahtan beri sağ kasığımda batma hissi var oraya dokunduğumda daha sert. Bebeğimin hareketlerinde çok şükür bi sorun yok hatta idrar torbama baskı yapıyo sürekli tuvaletim varmış gibi hissediyorum. Kasıkta bu şekilde batma olması normal midir? benzer durumu yaşayan var mı?
semazkcblc Migrenligebe ağrı değil de batma hissediyorum böyle nasıl tarif etsem bıçak saplanır gibi de değil batıyo içerde sanki sert bişey baskı yapıyo gibi
semazkcblc Migrenligebe inşallah değildir🙏🏻 bebeğim hareketlerinde sorun olmadığı için endişelenmedim ama aklımda takıldı acaba normal mi diye