Reznbzkrt Ya kızlar bir oğlum var ve şuan hamileyim en başından beridir içimden hep kız geçiyor istediğim için mi acaba bilmiyorum sizde hissettiğiniz doğru çıktı mı ?🤰🤰❤️
Bebisiminannesii Reznbzkrt bende kiz hissediyordum, 13 haftalikken doktor kiza benziyor demisti bende iyice kiz a alistirmistim kendimi,sonradan ogrendik 2 ci oglum geliyormuş:))
mlkkk Reznbzkrt oğlumda kız hissettim daha doğrusu istedim tutmadı. Şuan 2.ye hamileyim oğlumda çok rahat bi hamilelik geçirmiştim bunda çok zor kız diyorum bakalım 😅
Cnhavva Reznbzkrt bende ne baksam kiz esyalari bakiyorum ama sanki erkek gibi cevremde beni goren de sende erkek annesi tipi var diyo
1rabia1 Ben erkek hissetmiştim ama herkese kız dedim erkek cıktı 🥹 inşallah saglıkla gelsin bebeginizz
Reznbzkrt Gokturkmom_ aa hayırlı olsun sağlıkla gelsin bende ilk oğlumda hep erkek diyordum hislerime de güvenirim sonra doktor kız dedi bende umutlanmıştım çünkü kız istiyordum ama erkek hissediyordum 34 haftamda erkek olduğunu öğrenip büyük bi şok yaşamıştım 😀😀
Reznbzkrt mlkkk inşallah bende ilk hamileliğimde kız istiyordum ama erkek hissediyordum son ayıma kadar doktor kız dedin son kontrolümde oğlum olacağını öğrenmiştim 😀
Duygu1881 Bir kızım bir oğlum var ikisindede hissettiğim oldu ✅ Bu sefer kız hissediyorum herkes de kızın olucak diyor ama bakalım kısmet ❤️
Bebisiminannesii Reznbzkrt oyle tabi ama oglum olacak fikrine de alistim yani mutluyum:))) iki erkek kardes birbiriyle daha iyi anlasir arkadas olurlar