Kızlar ben normal kiloda biriydim memnundum fiziğimden (162 boy 65 kilo) evlendikten sonra maalesef bir 12 kilo kadar aldım vermeye çalıştım ama veremedim 77 kiloda hamile kaldım şu an 21 haftalık gebeyim 82 kilo oldum. Zaten kilom varken hamile kaldığım için baya dikkat ediyorum tatlı çikolata ekmek makarna pilav vs doğru düzgün yemem bile ona rağmen 5 kilo aldım vücudum çok meyilli kilo almaya. Doktorumda her kontrolde kiloma dikkat etmemi vurguluyor. Zaten elimden geleni yapıyorum. Çok üzülüyorum eski fotoğraflarıma bakıp. Çevreden de kilo almışsın vs diyenler iyice moralimi bozuyor sizde durumlar nedir daha fazla almamak için ne yapabilirim doğumdan sonra verebilir miyim lütfen biraz iyi şeyler duymamaya ihtiyacım var😢