Merhaba herkese, 12 haftalık hamileyim iki gün önce kanamadan dolayı doktora gittim doktor düşük tehdidinin olduğunu söyledi kalçadan iğne yaptılar magnezyum ve progestan hap verdi. Kanaman devam ederse iğne yaptırırsın yine dedi. O gece kanamam yine oldu gündüz de devam edince iğne yaptırmaya gittim ama kanama hala geçmedi kızlar. Hep uzanıyorum tuvalete kalktıkça kanamanın devam ettiğini görüyorum. Bu normal mi sizce bu durumu yaşayan başka birileri var mı paylaşırsanız sevinirim