GirlandBoy_Mom
Bak mor kapaklı olan bugünün testi nerdeyse yok, belirgin olan da 7.23 çıktığı gündü o yüzden muhtemelen düştü değer ama üzülmem çünkü doktor baştan sağlıksız demişti. Sağlıksızsa düşsün dış gebelik olmasın diye çok dua etmiştim. Değer düşmüşse de zaten genetiğe gidicez eşimle birlikte. Arttıysa da takibe devam

