Mucizem0301 Merhaba 3 gün önce dogum yaptım.dogumdan öncede ağrım vardı.ama çıkınca baktım dışarı ciksminda baloncuk gibi şişlik var elimle yapınca içeri de girmiyor.ilac da kullanıyorum ne yapmam lazım yacok canım yaniyor
byzyldz Mucizem0301 eczaneden krem alıp kullanın sıcak suya oturma yapabilirsiniz zeytin yağı da iş görür onun dışında başka etkili bi şeyi yok :/
Mucizem0301 byzyldz krem fitil hepsini kullanıyorum sıcak suya daha yapamadm. Ameliyat ağrımı unutturdu ya
byzyldz Mucizem0301 çok belalı bi şey cidden ya ameliyatını olan tanıdığım var sonrasjnda yeniden tekrarladı dedi yiyecekler de çok önemli hiç yağlı bi şey tüketmeyin çok tetikliyor hep meyve sebze posalı lifli şeyler tüketin