Arkadaşlar benim bebeğimin kesesinde delik oluştuğu için 18 haftalık bebeğimi kaybettim suni sanciyla normal doğum yaptım. Doğum sonrası 3 hafta boyunca lekelenme şeklinde kanamam oldu. 5. Haftada adet oldum. Normalde adetim 6 7 gün sürerdi ama bu sefer 10. Gün hala kanamam var yoğun değil ama geliyor. Bu şekilde adetin uzun süren var mı normal bir durum mu sizce ? Doğumdan hem sonraki gün hem 2 hafta sonra kontrole gittiğimde parça falan kalmadığını söyledi doktor