gozdeee_karaaa Kızlar birşeyler hissediyorum ama 1 hafta ömce verdiğim de 0.100 çıkıyordu 2 gün önce 0.114 çıktı kn betam normal mı ne düşünüyorsunuz yoksa adetimi beklesem
Rabiss006 gozdeee_karaaa kendinizi boylesi üzüp durmayın adetinizi bekleyin beynimiz bizimle oyun oynuyor bebek istediğimiz için sakin kalmaya çalışın bu ay olmadıysada vardıe bir hayr 🙏🏻
Eylulasyamom Hamileyim sandığım ayların hepsinde aslında belirtilerin psikolojık olduğunu anladım şuan kısmet olursa tekrar hamıleyım ve Cıdden çok takılmadan kendı halıne bırakmak lazım o zaman belirtisiz adet gecıkmesıne kadar gelıyorsun