ozgeserin gonal f kullanmıştım o yaptı sanırım, aşılama yapan doktorum olmadığı için ben başka bi doktora gitmiştim. Bir sürü kistim olduğunu patlarsa zarar verebileceğini ve ilişki yasağı koydu ayrıca çoğul gebelik riskimin olduğunu belirtti. Cuma günü de ben aşılama olduğum doktora gittim anlattım dedi ki kist olmadan gebelik nasıl olacakmış dedi 😂, aşılamada çoğul gebelik riskin tabi var ama üçüz falan olduğunda üçüncüsünün kalbini durduruyoruz çünkü riskli dedi. ultrason içinde 5. Haftada çağırdı