Kızlar ilk oğlumu 4.600 doğurdum. Ve normal doğumla. Çok çok zorlandım. Şuan çok korkuyorum doğumdan ve hala normal doğum istiyorum buna rağmen. 21+2 de kontrolüm vardı geçen hafta tam 400 gr dedi doktor. Bugün 22 haftalık olduk. Kilo takibine bakıyorum uygulamalardan bu hafta 350 gram olması gerekiyor bebeğinizin diyor. Yine mi kilolu olucak acaba bu yavrumda. Yine bi doğum stresi sardı bni ya. Sizin bu haftalarda kilonuz kaç acaba