Hzlnr15 hastane çok iyi bir hastane ama pahalıdır güncel fiyat bilmiyorum ama teyzem 10 sene sene 2600tlye sezeryan olmuştu şimdi bile ii para ama hiç sezeryan olmuş gibi değildi bağdaş kurup bebeğin altını falan değiştiriyodu oyüzden güzel odalarıda büyüktü