Aydur_4242 merhaba ben de zonguldakta yaşıyorum ve gebeliğimin artık sonlarındayım kesinlikle kadın doğum hastanesini tavsiye etmiyorum ilerde gebeliğin takibi için falan da zor olabilir çok eski kirli geldi bana ama doktor olarak herkesin önerdiği onur bey var bir de begüm hanımı tanıyorum asistanlığında bi kaç kere muayene olmuştum pcos için çpk tatlıydı
Üni hastanesinde kesinlikle azize cemre ve Müge hocayı öneriyorum ama müge hoca artık gebe takip etmiyor diye biliyorum sen yine de bi sekreterini arayıp sorarsın azize cemre de aşılama yapıyor ama zonguldakta tüp bebek tedavisi maalesef yok bir arkadaşım bunun için istanbula gidiyor