Ozgedgn1 Kızlar uygulamaya göre bat 14 kasım fakat düzensiz regl döngüm var bu ayı güzel değerlendirdik. 1 haftadır gün içinde mide bulantısı aşırı acıkma ateş basması ve kasıklarda kramp şeklinde ağrılar yaşıyorum. Çok heyecanlıyım eğer varsa yıldönümü sürprizi olacak ☺️
Momybaby1 Ozgedgn1 ayy inşallah güzel haberler alırsınız, benim ilk belirtiler olarak ateş basıyordu ve göğüslerimde hassasiyet vardı
Ozgedgn1 Yektek22 son adet 5 ekimdi . Hiç bilmiyorum ne zaman yapsam çıkar acaba . Erkenden yapıp üzülmek istemiyorum
Momybaby1 momBg lekelenme yaşamadım ama kuzenim yaşamıştı ilk zamanlar, ben lekelenme değilde kanama yaşadım 7. Haftadan 14. Haftaya kadar sürdü 5 sefer oldu, yani benim süreç biraz zordu. inşallah sizin süreciniz kolaylıkla güzellikle ilerler🤍
momBg GirlandBoy_Mom teşekkür ederim canım 🌸🌸🌸inşallah benim de öyledir senin çok sürdü mü ve açık renkte mi yoksa koyu muydu
GirlandBoy_Mom momBg kahverengi bi lekelenmeydi 3 gün sürdü toplasan 1 ped doldu öyle tarif edebilirim hani adet öncesi bazen kahverengi leke olur ya sonra adet sökülür onun gibi ben adet oldum sandım anlamadım 1 hafta sormada kan vermiştim
momBg GirlandBoy_Mom şuan aynı bende öyleyim bakalım devam etmezse direk kan veririm çok çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️