Heksi 38+4 üm ben de. Benim doktorum da bol yürüyüş, merdiven inip çıkma ve squat önerdi. Kendini çok da yormadan hareket halinde ol dedi. Hurma, adaçayı falan önermedi ben sorduğumda hurma yiyebilirsin abartmadan dedi. İri bebek olduğu için bir yandan da kilosunu korumaya çalışıyoruz çünkü.