Kızlar son adetim 12 Ekim. Adete şuan 6 gün var dün 7 gün varken yaptım hiç bir şey çıkmadı? Ne zaman çıkar sizce eğer varsa en erken ne zaman öğrendiniz. Bu ay ovulasyon ile takip etmedim bu 6
Ay oluyor çocuk istiyoruz ama 5 aydır olmadı. Daha önce iki gebelik kayibim iki kurtajim var eşimde de bende de hiç bir sorun yok. Diğer ikisi hemen olmuştu. Acaba kurtajda mi sıkıntı oldu diye korkuyorum niye olmuyor diye