annesio Razah 2021’de orda doğum yaptım canım. O zaman ücret 5 bindi. 2 ay önce tekrar aradığımda 28 normal doğum 32 sezeryan demişlerdi en son .
Razah Ceyyyy peki sana ücret ne dediler canım bide hangi doktora gidiyorsun bu arada sağ salim kucağına al evladını inşallah 🤲
Ceyyyy Razah t Razah 28 normal doğum 50 sezeryan isteğe bağlı sezeryanda 35miydi 38 miydi unuttum gülcan hoca :)
annesio Razah normal doğum oldu canım, bide ben gece gittim ilk gidişimdi o hastaneye ama yine de nerden geldin vs diye hiç sorgulamadan çok iyi ilgilendiler . Gece Candan hoca vardı sabah Gülcan hocayla devam ettik öğlende doğum oldu elhamdulillah 😇
_mavii_ Ceyyyy Doğuma ve refakatçi olarak eşimiz girebiliyor mu? Bir de yenidoğan yoğun bakım var mıydı acaba
Guleryuz777 _mavii_ doğuma eşin girip girmeyeceğini bilmiyorum ama yenidoğan yoğun bakım var dediler 2 gün önce sordum bende. Ama siz yine de teyit etmek amacı ile sorun ☺️
Guleryuz777 zmtgc evet sezeryan isteğe bağlı ve zorunlu olmak üzere 2 şekilde oluyor. Zorunlu sezeryan 30 küsür bindi tam hatırlamıyorum. İsteğe bağlı olursa 50 bin.
Guleryuz777 zmtgc daha doğurmadım bende 20. Haftayız daha nisana denk gelecek Allahın izniyle doğumum. O zaman tecrübe edeceğim inşallah afiyetlisi ile 🥰
Nc34 Guleryuz777 merhabalar bende emseye geçiş yapacağım ama detaylı ultrason kaldırıldı diye bir duyum aldım bilginiz var mı siz yaptırdınız mı detaylı🌸