Bebegiiim 25 yasndayim vee bu yasima kadarr agzima surmemistim.annemlerde soyler heo cocukken bile yediremezdik diye..benn hersey yolunca gidiyo dyodum..doktora gittim bebegin bir hafta geri dedi..ben cok uzuldum..vee sutte icmiyodum ben..geri oldugunu duyunca yemeye basladim..baharatladim..yerken yesill nanee koydum..patates salatasinin icine koydum..bi sekil yok ettim tadini hep..bebeklerimizin skintili olmasindansa yemek en iyisi..zehir olsa bile.Allah korusun iki gun sonra gerilik olsa elinden gelen herseyi yapcaksin..ben yasadim..ve yarin kontrolum varr tek istegim bebegimin gunu gununee gelisiminin duzelmesi..sende gecc kalma ye bisekilde