35+5′im kızlar dün gece tuvalete gittiğimde silik silik çok az bir şekilde kırmızı kahverengi gibi leke geldi ama miktarı çok olmadığı için hastaneye gitme gereksiniminde bulunmadım bir de ağrı falan olmadı. Nişanda genelde sümüksü akıntı halinde geliyormuş sanırım öyle bir akıntı değildi sadece kahverengi azıcık bir lekeydi. Neden olabilir acaba fikri olan varmı?