Sevgili anneler oğlumda hırçın davranışlar nedeni ile kreşten almak durumunda kalmıştık. Oyun terapistine başlamıştık. Oyun terapistimiz beraberinde kreşe de gitmesinin daha doğru olacagını bu şekilde ilerlememiz gerektiğini söyledi. Yeni kreşimizde 2 haftadır herhangi bir vurma davranışı sergilenmedi. Öğretmeni oğlumdan aşırı memnun. Hatta neden bu kadar sakin olduğunu sordu bana ben de eski deneyimizi anlattım. Fakat oğlum geçen hafta bu hafta hastalandı. Daha iyileşmeden yeniden hastalanıyor. Burda ki annelerin tecrübeleri ile çok yol kathediyorum. O yüzden tekrar buraya danışmak istedim. Surekli hastalanan oğlum için alınabilecek bir önlem var mı, evde bakımını muhteşem yapıyorum. Neden hastalanıyor yine de anlamıyorum okulu da çok temiz düzenli. Önerebileceğiniz tecrübeleriniz nelerdir