30 haftalığım 20 haftadan beri damla damla gelen süt artık arttı .Koltuk altıma kadar sütten dolayı ıslanıyorum uzanırken . Hiç bir elleme sıkma vs yapmadım şimdiye kadar. Normal mi bu durum başına gelen var mı. İlk hamileliğim bilmiyorum erken doğuma neden olur mu ?