Ya hanımlar benim evimde kurutma çok sıkıntı hele kışın kurutacak hiç yerim yok odalarda küçük eşim kurutma makinesi alalım dedi ama araştırıyorum hiçbir karara varamıyorum benim bütün beyaz eşyalarım profilo bunuda eşim profilo alalım dedi kullanan var mı memnunmusunuz ya da başka marka önerisi verir misiniz kafayı yiyicem bu hafta gidip alıcaz fakat ben hâlâ karar veremedim aldığımda da yer olduğu için her şeyi çoğunlukla orda kurutmak istiyorum lütfen bir öneri yapar mısınız