Merhaba kızlar. 34. Haftamdayim ve meme uclarimda ciddi çatlaklar yariklar olustu. Kenarları da pul pul dökülüyor. Bir ağrı acı yok ama emzirirken olacak gibi duruyor. Şimdiden çaresine bakmak istiyorum. Doktorum çok uyarmadan lansinoh surebilirsin dedi fakat kasilmalarim olduğu için tedirginim. Bu haftalarda süren var mı? Ya da pamukla zeytinyağı degdirsem sadece nasıl olur? Zeytinyağının asidi nasıl alınıyor, ne kadar ısıtmak lazım? Gümüş kapak da var bende. Çareleri bekliyorum 🙏