Guzelanne56 evet öyleymiş dün bende çok şiddetli olmaya başladı bu son aylara yaklaşınca duramadım artık ağlıycak boyuta kadar geldim acile gittim muayene ettiler erken doğum falan düşüncesi oldu bu şikayetler genelde bunu kapsıyor dedi ama çok şükür bir şey yoktu nst ve ultrason muayenesi herseyi normal çıktı. Şimdi zamanında tek avazda doğurmayı bekliyoruz 😂