Papatyam1212 benimde durumum aynı sağ bacağım daha şiş oldu sanırım ona daha çok yükleniyorum tansiyon ve idrarda protein (2 ay aralıkla) baktırdım şuan 41 haftalık oldum son zamanda biraz daha sık baktırdım hiç bişey çıkmadı ama ödem hiç geçmedi doğum sonrası düzelir dedi doktorum bir sorun yokmuş olabilirmiş