Dilaraklnc3 Merhabalar anneler size bi sorum olacak doktor 3 aylıkken bana kız büyük ihtimal dedi 16. Haftadayım erkek dedi yanılma ihtimali olabilir mi sizce
Sara_bebek Dilaraklnc3 ultrason fotografi varsa atin buraya yorumlayalim genelde dogru cikiyor tahminlerim. Ben kendi bebegimi erkege benzetmiştim 4 kere erkek denildi yanilma payi varmidir acaba? 18 haftaligiz
Sinemilbg-ikra58 Dilaraklnc3 bana 14. Hafta da kız dedi bugün gittim 18 haftayla uyumlu dedi 3 doktor da baktı erkek dedi şok için de eve geldim
Rmysaattk Ay kış başıma geldi ilkten kız dendi detaylı erkek çıktı şüphede merhaba kaldım doktor değiştirdim iki farklı cinsiyet söylediler dedim ben söylemeden doktor sen söyleme erkek dedi 😀😀😀
Dilaraklnc3 Rmysaattk ayy bende bugün gittin kıza benziyor dedi erkekte olabilir dedi aynısı başıma gelecek galiba 🫠🫠
Misskokulum Sara_bebek banada tahmin edebilir misinizhttps://mutluresim.com/images/2024/11/04/1Dd19G.jpg
Dilaraklnc3 Mervetrkgl demek yanılma oluyor banada şimdi bi ihtimal kız diyor millet ne güzel 12. Haftada öğreniyor yaa
Misskokulum Sara_bebek teşekkür ederim ama 12 haftalıkken doktor yüzde 90 kız dedi bunu gördükten sonra şühpelendim
Sara_bebek Misskokulum 12 hafta kesin konuşmak icin cok erken kesesi erkek kesesi nubundanda belli zaten
zubeyde2022 Sara_bebek Bana da tahminde bulunur musun doktor bugün kıza benzetti ama belli değilmiş daha
Mervetrkgl Hamzaft çıkıntı gördüm ilk erkek dediğinde. Sonra o gösterdiğinin klitoris olabileceğini söyledi
Hamzaft Mervetrkgl bu şekilde miydi pekii. Bana da erkek dedi ama o kadar çok kordonla karıştırılıp kız denilen var ki bir umutlanmıyor değilim.Tabii ki öncelik sağlıklı olması ama bir oğlum var bir de kız sevgisi tatmak istiyorum hayırlısı olsun bakalım kısmet ayrıntılıya artık benim 😬🫢