Kızlar 23+6 hafta olduk. İlk gebeliğimde 2 doz yaptırmıştım bunda tek dozmus sanırım. Kaçıncı haftaya kadar yapılıyor bilgisi olan var mı? Geç mi kaldım? Depremzedeyim konteyner kentte yaşıyorum. Önceki gebeliğimde takipli olduğum aile sağlık merkezi yıkılmıştı. Şimdi başka bir yere kayıt açtırdım oranın da numarası yok bilgi vermişlerdi ama aklımdan çıkmış çok gidemiyorum uzak mesafede olduğu için