Gokturkmom_ Her şey yolunda çok şükür 🙈Bi yere uzandığım an gelen uyuma isteği ve arada olan kasık ağrıları var sadece doktorum normal dedi☺️ gün azaldıkça heyecanım da artıyor kavuşmaya bir adım daha yaklaşıyoruz..
Feyzanurguc Gokturkmom_ bizde yarın 33 üz ama hiç uyuyamıyorum bebeğin hareketleri ve hıçkırıkları yüzünden gece toplanmaları daha çok oluyor olabildiğince yürümeye çalışıyorum tam uykuya dalmam 4 ü 5 i buluyor bence uyuyabiliyorsan hiç şikayet etme bol bol uyu gözümden uyku akıyor şuann
sacmalamakizim Gokturkmom_ Bizde 32 haftalık olduk, sürekli sağ tarafımda duruyor sürekli vuruyor, bir de dün geceden beri fark ettim, arada kasılıyor bazen karnım acıyor, inşallah normaldir. 🙃
Gokturkmom_ Feyzanurguc bende kafamı koyduğum yere bayılıyor gibiyim bu aralar hep bi uyku hali 🙈 bende öyle düşünüyorum uyuyabiliyorken uyuyum diyorum kendi kendime👶🏻🤣