Bebisliiii Doğum yaptim doğum parası için nereye basvurcaz ve sut parası için nereye nasıl basvurcaz başka da bir basvurulmasi gereken ne var bilgi verir misiniz
Mucizem00 Bebisliiii Aile ve Sosyal politikaları baş vuruyorsun canım her semtte oluyor ve çocuk doğduktan sonra kimliği ile veya doğum belgesi ile başvuruyorsun