Merhaba arkadaşlar 7. Ayda menenjit aşısına başlayacağız fakat şu konuda tecrübemizle ihtiyacim var bexero 7 9 15 nimenrix 7 13 şeklinde planlama yapıldı yanlış hatırlamıyorsam. 7. Ay iki aşıyı da aynı anda yaptıranlarıniz var mı nasil geçti biraz tedirginim yavrum acı çekerse diye araya zaman koyan varsa onlarda yazabilir