Kalp atısından 1.5 ay sonra 12 haftalıkken ikili tarama testi için gittim ertesi hafta sonuç icin ve tekrardan görmek için gittim cinsiyet karmaşası yaşadığı için 2 hafta sonra 15.hafta çağırdı çarsamba randevum var muhtemelen bidahaki de 20.hafta detaylı ultrason için olurolur.