Dtkmk benim kan değerim 7ydi ilaç kullanıyordum sezaryen oldum fazla da kan kaybım oldu 2 ünite kan da verildi ama inan hiç biri gözünde olmuyor o an bebeğini düşünüyorsun emzirme kısmını düşünüyorsun bir yandan da e illaki ağrıların oluyor evet kan verildi ama bu hiç biseyi değiştirmedi bence takılma sağlıkla gelsin bebeğin hızlıca gelsin sütün gerisi önemli değil