2Princess1Mom Salepcee Farabi Hastanesi Mehmet Bardakçı şeker gibi bir doktor 😊 Akademi hastanesi Alanur Güven ilk doğumumu onda yaptım gayet memnundum
53papatym Farabi hastanesinde fatih Yağbasan var ben ona gidiyorum çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim
2Princess1Mom Phyloo Güncel olarak bilmiyorum 6 yıl oldu ben onda doğum yapalı. 🤭 Ama 6 yıl önce hiç vermedi renkli. 🤭