Ecemom_ Zaman ne çabuk geçiyor kızlar. 17 haftalık olduk bile göz açıp kapayıncaya akıyor haftalar. Rabbim hepimize bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲
Ergullll Ecemom_ aminnn bizde 17*1 iz doktorumuz 12+4 de kıza benzıyor demişti 14. haftada 99 kız dedi ınsallah degişmez🙏
Ecemom_ anne890 sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza. Bize de doktorum kız dedi 16+4 te ama emin değiliz🌸
Ecemom_ Mucize19 gelişiminin ileri olması köyü bir durum değil demi. Bilmediğim için soruyorum yanlış anlamayın🌸
Mucize19 Ecemom_ yok canım çok şükür sağlıklı olduğu için öyle normalmiş. 3 hafta ileri olursa sorun oluyor. Ama 1 2 hafta ileri olması sorun teşkil etmiyor. 🥰